mobilkamera

Min mobilkamera må vara en av de sämre, den innehåller en hel den fula bilder den där mobilen. Men attans att de där 2.1 megapixlarna har dokumenterat väldigt mycket minnen. Jag kan komma ihåg såå mycket bara av att kolla på bilderna. Bilderna sprider glädje. Varför tar man inte kort oftare?

1. Tvättomat en dag i Dijon. 2. Vindrickande i Paris. 3. Alldeles för mycket godsaker för tre pers. 4. sena nätter, efterfester.. förra våren då man var glad student. 5. Tältresningsprövning med Emmapett. Ja, ni ser ju. 6. Alla-tillbehör-beställning på max. 7. Mitt första studentrum. Det visade jag väl aldrig? Men så bodde jag i två och en halv månad i höstas. 8. Martin hade gjort pepparkaksdeg (fast det här var på en fest när jag hade fått för mig att jag också absolut skulle baka pepparkaksdeg). 9. Party 10. Tårtbakning med Pernilla!

Kommentarer
Postat av: lovisa

alltb ra?:D

2011-02-16 @ 15:30:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0