Så mycket inte min dag

Efter att ha gått upp klockan fem på morgonen, väntat på första försenade tåget, stått upp klockan sju på morgonen på ett annat fullsatt försenat tåg, missat ett tåg och väntat alldeles för länge på en station och missat det sista tåget, skyndat till en buss och gjort sönder en resväska (fick jag med allt nu?) är jag tillbaka till min lägenhet i Karlshamn. Den såg lite värre ut än vad jag kom ihåg den och efter att jag gått runt och funderat ett tag på om det varit inbrott insåg jag att ALLT jag hade på väggen hade åkt ner i golvet. Måste varit förra veckans storm som jag som tur var missade. Blev sugen på en kyckling och slängde in en megaklubba i ugnen. Insåg att den behövde mycket mer gräddning när tillagninstiden var slut och lät den vara kvar en halvtimme extra. Den blev SUPERGOD, tills dess att jag råkade hugga till en blodåder och blodet bara sprutade ner hela kycklingen. Slängde i mig mikropannkakor och gick och handlade. NU ÄNTLIGEN: fil till kvällsmat och lite webb-tv. Sen sover jag försatan bort den här dagen och förbereder mig för skola imorgon.

Kommentarer
Postat av: nathalie

okej tack. nu kommer jag inte kunna äta kyckling på ett år.

2011-02-14 @ 21:06:41
URL: http://jesuisnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0