blinda fläcken

Ni borde veta hur många gånger jag egentligen stängt ner bloggen för att köra wordpress. Otaliga gånger har jag försökt hittat nya lösningar och försökt hitta det där lilla felet i det där lilla dokumentet man ska lägga upp. Idag lärde en super-Lenny mig att lösningen är ETT enda litet jävligt knapptryck bort. Det fanns där hela tiden! Så gör wordpress hela skitgörat åt en. Fruktansvärt frustrerande. Men så ni vet, det ska jag fixa någon dag. Ska fundera lite på vad jag skall göra av den här bara.

Kommentarer
Postat av: Lenny

Haha, du jag och Emma får pilla med det i helgen då kanske! Tror att du kan ta alla gamla inlägg och lägga in dem i wp.

2011-03-08 @ 22:15:26
Postat av: Martina

Låter ju förträffligt :)

2011-03-08 @ 22:23:25
Postat av: timmi

Wordpress fattar inte jag ett piss av! :o

2011-03-08 @ 22:29:29
URL: http://tiiimmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: du är väl bra fin du.

2011-03-09 @ 16:16:28
URL: http://jesuisnathalie.blogg.se/
Postat av: emma

Jag vill pilla! har försökt att pilla precis men fattar fortfarnade inte :( Hela jag är en blindfläck!

2011-03-10 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0